KyungSoo !


ThrowBack :')
hi. Assalamualaikum.

now already 2.45 a.m

fuh,kok terasa udah lama ngak ngupdate blognyaa. wuu ganah boh indon aku. ok dah merdeka and freedom skrg \o/ NOOOOOOOOOOOO freedom pebendaaa merdeka pebendaaaaa. 99's masih di bawah jajahan PBS ok. oh no. sedih utk saya dan 99's yg lain. aku taktahu ah apa sebenarnya function wujudkan pbs ni. still tak faham sampai sekarang. udahh bikin pusing ajaa. haa aku ni dah kenapa indon je memanjang -.- emmm Randy Pangalila ah ni ehem hahaaa. 


5/11/2013


ZAMAN KEGEMILANGAN HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Harini birthday baby boo kita. Syaidatul Muzlifah bt Hamsan. rinduuuuuuuuuuuu sangat kat dia. nak sangat jumpa dia,celebrate birthday dia. hm rindu sangat tahun 2012's tahun tu tak byk sedih,tak byk sakit hati. ada kak yana,kak hanie,kak izzati. i miss them so much,now memang jarang ah jumpa kan. dulu,aku cam bajet taiko ah,baju sekolah lipat sampai lengan,suka mencarut,suka buat org hati sakit hati. ya tu dulu,jahil. tahun lepas memang selalu dgn syai. hahahaha,ingat lagi. aku selalu marah dia,sian dia -.- pastu aku,Ainna,Ezatul gaduh dgn dia,sampai dia tendang yang tandas punya mesin tuala wanita hahahahahaha sopan sikit ok. pastu Syai ni suka loya buruk gak ah,cengeng do dia dulu. buat aku rasa menyampah hahhahahahahahah. rindu nak Syai mai rumah,sembang2,kutuk orang tu kutuk orang ni,gosip,snap gambar,masak pizza maggi,baling bantal,berebut ehem HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. ingat lagi yg Syai chat dgn ehem,pastu aku mengamuk,marah marah syai hahahahhahahahahha. aduh tak matang ah sia,waktu form 1 xD and yang paling rindu,nak nyanyi lagu hindustan. rindu syai gila gilaaaaaa. sekarang kitorang selalu je contact kat fb. conversation kitorang tadi. bila baca balik macam nak nangis pun ada.

"hm weh sakitnya hati :')"

"hm jangan ceni pls"

"hm biar lah :') aku nak kau! taknak kawan lain dah,janji jangan lupakan aku k :'("

"terharunya aku. kau sahabat sebenar aku weh. ye aku janji"

.....

serious aku rasa nak peluk je syai,dah lama sangat tak jumpa dia. rindunyaaa ya Allah. nasib selalu contact so takde lah rindu sangat kan. Thanks syai, for being my friend until now. i hope our friendship till jannah. Aamiin. 


Ceh,ni mula ah nak nangis kalau macam ni. aduhh tadi Nurin comment gambar kelas 1 Dedikasi kat fb. hm,rindu Nurin gak. sangat sangat,dulu selalu gak lah dgn dia. gila gila dgn dia,bila ada prob pun dia selalu ada ah teman aku,bagi semangat. yay,sayang sangat kat Nurin. dulu pernah gaduh dgn dia hahahahhahahahahhahahahahahahahaha aku ni cam kaki gaduh dah,asyik gaduh je kerja hm. gaduh gaduh sayang maybe? hahahaa. dulu waktu hantar buku teks,kitorang cam ada salah faham sikit. aku dah ah takleh kalau org cari pasal je kerja. so aku jumpa ah Nurin tanya apa masalah,masa tu ada Ainna,Ezatul dgn Syai. Ainna tanya ah macam2 so Nurin pun luahkan semua benda yg terbuku kat hati dia *ceh* and aku pun nangis bila dia luahkan semua. aku pun luahkan semuanya gak kat Nurin. so masing masing nangis,siapa tah hulur tisu kat aku dulu? hahahaha lupaa. lepas nangis nangis tu aku dgn Nurin peluk peluk aiceh hahahahhahahahaaha. then dah ok :-) rindu kat Nurin,rindu nak share problems. hm byk sangat problems skrg,so tak menyempat nak contact dia. even bbm je ish. tadi dah bbm dgn dia. luahkan semua benda kat dia. yaaaayy,aku ni jenis yg suka luahkan perasaan kat orang cuma lelaki je yang aku susah nak luahkan perasaan cehhhhhhhhhhhhhhhh apa ni Fatin! hahahahahahhahahaaha bye. 



so bye peeeps 


XOXO FATIN :')


written by D.O Lover | Loving (s)

Bounjour.



Hidayah doesn't come when we feel like we don't want it. Listen to your heart deeply and be honest to yourself. iDOKYUNGSOO :>

Taggie.



Credit.

Template : Izzatie Syazwani
Basecode : Siti Nur Aisyah
Others :   

Older Post Newer Post