KyungSoo !


2Dedikasi's
hi Assalamualaikum. 

tak jawab dosa. kalau jawab anda comel macam saya. ok nah *hulur baldi*

haaaaaaaaaaaaaaaaai so eksaited nyah. aku sekrang ni haa rajin ko hapdate blog. banyak idea yang datang sejak nak habis tahun ni hahah. ok tahun 2013 dah nak habis weh. sedih sedih sedih sangat lagi sedih daripada cerita lagenda budak setan hm. sedih nyaaaa. dah lah tahun depan kelas lain lain. oh tidak, saya tak boleh hidup tanpa 2 DEDIKASI. mereka lah adik saya,abang saya dan kakak saya. hm sayang sangat sebab kita semua dah dua tahun kelas sama k. kelas kekal and hopefully tahun depan pun kekal gak. tapi tak sebab cikgu dah cakap tak samaaaaa! semua kelas pecah. tulah korang aku ajak meniru waktu final exam tu masing masing kedekut ilmu bak hang nyampah. 

nak habis tahun ni,aku rasa cam nak cerita je semua perangai dak dak kelas aku ni hahahahahahahah macam macam ragam uolls. dah ah kelas ni paling bising,bangang,gila. tapi kelas nilah yang buat aku rasa happy je nak datang cerkorlawh. wempitzznya menyampah pulak baca hahahha. so lemme introduce our mama. 

CIK NUR AYUNIZA

dia tak kahwin lagi ni uolls hahaaahahaha muda lagi. sopan,cantik,ayu em tgk nama lah kan :p dia ajar kitorang maths,cikgu ni suka loya buruk gak ah, tgk lah kelas yg dia pegang -.- hahaha bila dia melenting haa amek ko habis meja,kerusi semua dia baling. kitorang semua cuak gilo aih. haa tulah bising sgt. dalam kelembutan ada keganasannya. apakah? haha abaikan. bila dia ajar maths. wuuu cepat faham. dia ajar laju pun faham gak,nasib time tu aku tak kebluran kalau tak memang habis tak masuk. kadang kadang tu bila tak faham,boleh jumpa dia personal. cikgu ayu ni,cikgu fav den tau. sebab dia bertudung labuh. kat luar pakai purdah :') ada satu hari tu nampak cikgu dekat jusco. cantiknya dia berpurdah. i wish i could be like her. yeah one day. beliau adalah inspirasi saya cehhh hahhahahaaa

ok now dak dak dalam kelas ni lak. ketua kelas, Harith. haa dulu bukan dia yg jadi ketua,dulu shafarien. shafarien ni pemalassss. so tukar lah harith hehe. harith ni dulu blur bak hang sumpah menyampah dgn dia. sekarang dia ok ah. dah jadi kawan dah,dia baik. kadang kadang jahat,menyampah ok. esspecially waktu agama. haa dia cari aku,tolong dia hafal agama. sampai aku sendiri takleh nak hafal. pastu suka sakat aku. kadang kadang loya buruk gak. tapi dia baik,gaya cam ustaz. pernah satu hari tu dia cerita pasal nabi adam hehe. bagus ah dia. dia ni kaki gosip gak ah,haritu gosip pasal cikgu. wush jangan ingat lelaki ni tak suka gosip k. 

next, penolong kami yang sangat cantik,ayu,sopan santun. haa menyampah lak taip hahahaha. she's my best friend foreverrrrrr. garang ah sia dia hahaha, kalau dia marah habis do habis. semua meja,kerusi,mangkuk,cawan,pinggan melayang. dia bagi satu set terus. kau jangan cari pasal. dia ni boleh ah bertanggungjawab. ada yang "bertanggungtakjawab" hahahahahahaa. aku takleh dok sebelah dia mesti loya buruk haa siapa suruh ko mula loya buruk. aku dah ah takleh kalau org ajak loya buruk,mmg aku loya buruk betul2 hehee. mak dia dah kembali ke ilahi :') dia tabah,selalu gak bagi semangat kat dia. and dia pun selalu cerita masalah dia. sayang sangat kat dia. and dia sweet tau dgn ketua kelas. aww, ok ah tu ketua dgn penolong semoga sampai ke jinjang pelamin :p aamiin!!

dak dak gegirls dalam kelas. ok first geng2 azwani. terdiri daripada *amboi* Azwani,Nisa,Aini,Azizah,Farhana. farhana ni budak baru dalam geng dorang and kelas kita. ok ah gak,tak gedik mana,suka sakat dia. and yg lain tu dorang semua ok,kadang cari nahas gak. mula ah peperangan mulut. dulu teringat lagi,waktu form 1 gaduh waktu sejarah. cikgu roslee kemain do backing geng dorang. tak suka betul,then settle luar pagar. pastu cikgu rosmazira datang ambik kau, lari terus hahahhahahahahhaha. malam tu lak,nisa terus mtk maaf blablabla hengko ingat aku ni jenis maafkan org dgn mudah ke. and lama lama kitorang baik baik. takde dah tercentusnya peperangan -.- pastu farah,dia pun budak baru. waktu mula mula masuk aku nak sgt kenal dgn dia lebih rapat. dia ok ah sikit,tapi selalu gak buli dia,cam suruh dia buang sampah lah apa lah, jahat en,memang. dia suka baca noveeeeeel. sama gak macam fatin amyra. dorang ni sahabat baik -.- em yelah kot. hahahha fatin amyra ni jenis yg err taktahu nak ckp cemana tapi yg pasti aku menyampah dgn perangai dia. hamboi kau fatin,kau igt org tu tak menyampah dgn perangai kau? ceh hahahahaa. and next,fatin natasya. fatin lagi? hahah ekceli dalam kelas aku ada 3 fatin. fatin nabila *aku* fatin natasya dan fatin amyra. tapi fatin nabila yg paling cun melecun ok muntah lagi ya. haa balik kpd fatin natasya tadi. dia ok lah gak,gangstahhhh. taiko ni sila takut kat dia. dia ni jenis minat yg peng peng err hahhahaa. tp dia ok lah,annoying pun annoying gak -.- next najwa. yaaaaaaa dia ialah kawan saya yg paling comel ah,hahaha si gadis braces. mata dia lawa weh,suka tgk mata dia. bila dia gelak,hm -.- and dia ni sgt annoying. ramai peminat weh hahaha. next,ain,izzati. dorang ni kawan baik den. suka kawan dgn dorang. annoying nak mampuih. ok kawan kawan aku semua annoying do. mewarisi aku ni. ezatul,kawan baik kitaaaaa. sayang dia,bila dia gelak hm kau takyah cakap lah,rasa nak sepak pun ada. kadang2 menyampah dgn dia, hahahhahahaha geram. annoying yg amat,tp dia lah sahabat saya. nurina,filzah. dua ekoq ni sahabat baik. depa selalu bersama. hahaha suka kawan dgn nurina. dulu pernah ada salah faham dgn dia. sampai cikgu ayu pun tahu,pastu settle semua nangis nangis bagai hehhe. filzah ni pun annoying gak,rasa nak sepak terajang apa semua. tapi dia baik,suka ceramah aku bila aku buat benda yg dia tak suka. hahhahahaa, next ainna :') kenal dia dari darjah 6 lagi. sebab ustaz zaki,ya kegilaan kami berdua hahaha. sayang dia,dulu waktu form 1 rapat. now rapat gak,sayang dia sgt2. 

dak dak boys lak. haa daniel,hahahahhahahhaha daniel ni ish dia jenis over tau hahaahaha takdelah. dia kawan baik aku,kitorang lahir bulan sama. april,haha dulu jadi pengawas pelatih sama sama and then tak dapat. takde rezeki kitorang maybe. daniel ni suka bahan aku! menyampah dgn dia hahaha dulu waktu tak dpt pengawas pelatih,aku nangis gila2 ah then daniel pun bahan kuajaq dia. tapi dia baik,dia ni jet ustaz. haritu dia baca maksud hadis dgn syahdunya lahai. rasa nak sepak hahah,then ckp "fatin aku bukan daniel yg dulu,tetap aku daniel yg telah berubah" berubah sgt kan,perangai still sama. selalu berpakat dgn dia kacau fiza. daniel ni baik ah gak,kekadang annoying. selalu suruh dia ajar maths. next,khai. haa dia ni ikan todak dalam kelas,dia kalau gelak habis kau. rasa nak pecah kelas tu. gelak dia bapak annoying engkooo. tapi dia ok ah,tak nakal sgt. suka kutuk cikgu,pastu gelak tak habis2 even benda tu langsung tak lawak, main chess pun gelak. -.- next akid,aizad,naseem,is,wan. sahabat baik ni,hahahaa aku tak rapat sgt dgn dorang so tak berapa tahu perangai dorang yg penting. mereka tersangatlah annoying. shafarien,hahahahahahah dia baik :) tapi.. haih takmo ah ckp kat sini hahahahaha. rajin ah gak,pandai ah gak. annoying ah gak. ok senag cerita lah kan dak dak kelas aku semuanya annoying. then,farris abam sadooo bhai hahahhahaa dia baik,bagus dia ni. pandai,annoying. dia paling bongsu dalam kelas hahahaa.suka sgt panggil aku "tin" cam tin kosong dah haa. fahar,em -.- malas aku ckp pasal dia. perangai dia srs tak matured. haha nuqman,abang long dalam kelas. even dia kecik ._. dia pernah tak dtg sekolah beberapa bulan. noooo bukan ponteng,sebab dia operate dia punya tulang belakang kot? aku srs taktahu, then lama lama tu baru ah tahu. hahahaha tak ambik berat langsung den ni. and? rasanya dah takde dah kot. hahahahaha sorry ya kalau ada yg terlupa maklum ah,ingatan saya lemah sgt bila akhir tahun.

ok done cerita pasal semuaaaaa gegirls and boys. semua perangai annoying,sayang sgt dorang hm dah lah tahun depan tak sama kelas. ish :(( tak sukanyaa. nape ah ceni. hmmmmmm. 

hehe suka sangat gambar ni. "keluarga bahagia" bak kata depa semua lah,tak semua dak dalam kelas aku ada dalam gambar ni. gambar ni waktu open house rumah ain. cuma nizam,karmila dgn nabilah je kelas lain. dak sesat xD hahahahaha jk. and fatin farhana tu,dia form 1 dan adik farris. hahaahhaa, gambar ni srs annoying. tgk wan -.- 

again. overnya iskandar -.- 

tak jadi formal gambar ni -.- sila fokus pada daniel, and gelak tu jgn kuat sangat.

and the lastt pic. hehee nampak cam bahagia kan kitorang,ya memang.

jejaka idaman malaya ni siaaaa. *muntah*

....

THE END. YAY HOPE OUR FRIENDSHIP TILL JANNAH. SAYANG KORANG KERANA ALLAH :') 


XOXO


written by D.O Lover | Loving (s)

Bounjour.



Hidayah doesn't come when we feel like we don't want it. Listen to your heart deeply and be honest to yourself. iDOKYUNGSOO :>

Taggie.



Credit.

Template : Izzatie Syazwani
Basecode : Siti Nur Aisyah
Others :   

Older Post Newer Post