KyungSoo !


mimpi....

Assalamualaikum. haaaaaaaaaaaaai. bapak excited kauuuu haaa. it's been long time since tak update blog hm pejam celik dah 11th ramadhan,1434,6.23 ptg k annoying sampai nak tulis pukul berapa. Alhamdulillah dah 11 hari kita berpuasa and harini jugak lah sekolah ganti,tapi aku tak pergi haa ok pemalas haha. aku rasa sikit je yang datang sekolah. ganti hari deepavali hek eleh -.- dey machaa ane appa amma tu pun nak ganti ke? eyyy kay saya bergurau sahaja. maafkan sayeww :') haritu pun aku pergi bukannya ada apa pun, tak belajar langsung. kitorang main phone. shh jangan bagitahu cikgu eh :b btw ni sekolah ganti yang lepas punya lol. nasib takde spotcheck kalau tak... asdfghjkl. nawh aku taktahu kenapa aku rasa aku rindu 2012 T^T i miss everything. esspecially 1 dedikasi tahun lepas. hm rindunya doraang. semalam en aku taktahu kenapa aku mimpi aku jumpa HAZIQ hahaha. kelakar k. tetiba je mimpi dia tu. macam takde orang lain je. tapi takde lah mimpi dia banyak banyak. sikit je. kebanyakan mimpi crush ehemmm hahaha. okay teringat tahun lepas *pandang atas bajet dalam filem puihh* hahahahahaha.........

Haziq en tahun lepas dia lah yg kacau aku dgn syai pfft selekeh. dorang memang suka buli orang k, dia dengan AMIRUL memang sakai menyakai tersakai. tapi dorang dah pindah haha. yay! tapi rindu jugak lah kat dorang (sikit je) sebab sunyi kelas takde dorang. haa tahun lepas Ainna tetiba ada buat apa eh cerita pasal keburukan or kebaikan masing masing lah. masa cerita pasal keburukan semua tu nangis, masa tu pulak waktu agama lol. kitorang dengan selamba beruknya duduk di belakang dan selamba badaknya bukak kedai kopi. tadi beruk pastu badak. tah pape je kan? haha, nangis nangis semua tu hm Haziq,Amirul semua kacau kata nangis blablabla selekeh je dorang k. mintak penyepak. haa. Syai nangis paling teruk dia cerita semua masalah hm aku pun nangis. Ainna sorang je tak nangis. awh I miss this laaa.

hm ok akhir tahun tu kitorang ada masalah sikit dengan Ainna. hm kitorang tak kawan dia yah rasa bersalah jugak lah kan. kitorang tak kawan dia sebab... ha ada lah sebab dia. bila difikirkan balik sebab kitorang tak kawan dia tu macam kitorang ni takleh terima keburukan dia tau. haih. rasa bersalah pulak bila ingat balik. I'm sorry Ainna :'(  then masuk je tahun 2013 kitorang tak kawan dia lagi. Syai pun dah pindah hm. ok sedih and rindu dia. now kitorang dah kawan dah Ainna. malas nak gaduh gaduh ni. lagipun kitorang gaduh pun sebab yang err tah pape je dulu. haaaaaaaaaaaaaaaaa aku taktahu nak update pebenda dah. seriously,lapar gila weh. lagi sejam nak berbuka k sabar :')

btw perasan tak title tu tak ada kena mengena pun dgn post ni hahaha. k memang annoying.


written by D.O Lover | Loving (s)

Bounjour.



Hidayah doesn't come when we feel like we don't want it. Listen to your heart deeply and be honest to yourself. iDOKYUNGSOO :>

Taggie.



Credit.

Template : Izzatie Syazwani
Basecode : Siti Nur Aisyah
Others :   

Older Post Newer Post