KyungSoo !


Shaheizy Sam ajak kahwinnnn \o/

Assalamualaikum. blurrppp (ok teruk) hahaha yay Alhamdulillah. semua tgh melalak main mercun -.- mercun pop pop je pun. sampai nak terjerit jerit bagai macam orang gila. nilah budak zaman sekarang tah apa apa. memekak je tahu. kau tak... err pebenda dah ni hahaha. okay teringat time kecik kecik dulu time zaman jahiliyah dulu hahah ceh. selalu ajak abah pergi bazaar,haa pergi bazaar terpaksa tahan nafsu. nafsu menda? kau fikir lain eh. haha, banyak gilaa weh makanan aku dah lah kuat makan dulu. em sekarang pun sama je haha. tengok tengok makanan yang sedap terutama ayam golek pehh sedap wehhh ahhh aku tidak tahannnn! ok selekeh je kan. hahaa,pastu lepas beli semua tu nampak pulak yang jual mercun bagai tuuu. haa aku pernah mintak kat abah nak beli mercun bola tu eleh bajet besar je en nak main mercun bola dulu hahaa. pastu nak mercun yang panjang tuuu apa kejadah tah nama. em ada hati nak beli centu last sekali dapat beli mercun pop pop tu je sedey medey betul T.T abah bagi beli mercun pop pop dgn bunga api yang warna merah tu je. hm kedekut punya abah hahahaa.

pastu bila berbuka je mesti makan macam orang tak makan setahun lol. dah mama aku masak sedap nak buat cemana kannn. rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari. eh? macam tak kena je. hahaha aku peduli apa. lepas berbuka tu terus cakap kat mama nak main bunga api dgn mercun pop pop tu. mama tak bagi hm k. pastu buat buat merajuk (alolo comelnyaaaa) aku masa kecik dulu memang comel kuwus jee geli bakhang haha. k hahahahahaha. then mama pun bagi yaay! biasa lah zaman muda dulu kan hahahaha mestilah cembudak sikit.haa main main semua tu. k dahh. settle. haha. pastu tidur. pukul 1030 dah tidur, biasalah budak kan kena tidur awal lalala.

haa pastu time sahur tu memang susah nak bangun ok. tunggu mama jerit,goncang badan dulu baru bangun haha. memang liat nak bangun. pastu basuh muka makan macam orang berbuka hahaha k -.- pastu terus tidurrrrr. mengantukzz.

haa petang petang tuu, balik sekolah je kan kan kan kan. terus mandi then ternampak sebotol air!! masa tu memang dah tak tahan dahaganya macam kat padang pasir dah lol. pastu dengan selamba badak air cincau laici kang aku MINUM air tersebut. sambil baca niat sahaja aku membatalkan puasa kerana tidak tahan HAHAHAHAHAHAHAHAHA ini bengong. kisah benar k ni hahaa. lepas minum air tuu pehh terasa nikmatnya berpuasa separuh hari hahahaha. terkena bisikan setonn ni, eh seton kan dah kena ikat haa so aku lah seton ni HAHAHAHA. ok -.- pastu lepas minum tu cover cover depan mama. buat buat penat. cehh
puihh

masa berbuka tu abah tanya "semua puasa penuh?" aku pun dengan semangatnya cakap "yeee abah! nanti bagi duit rayaaaaaaa" abah aku ckp "yeye je kau puasa penuh" pfftt jangan sampai kantoi sudah yang aku minum air petang tu hahaa. sampai sekarang still mama dgn abah aku taktahu yang aku pernah minum air waktu petang menjelma hahaa. kauu yang tengah baca ni jangan nak mengada bagitahu eh! aku cilok kau punya duit raya hahaha okay dah. sampai sini je. kbyeee.

p/s: SAYA TAK PERGI SOLAT TARAWIH! k kantoi ahahahahaa takde sape nak teman hm harapkan pagar, pagar makan padi k takde kena mengena pun. haaaa chiaw Assalamualaikum. saya suka tulis title yang takde kena mengena dgn post saya hahahahahahahaha. merepek je aku ni en. nak buat cemana dari kecik memang cemni :b


written by D.O Lover | Loving (s)

Bounjour.



Hidayah doesn't come when we feel like we don't want it. Listen to your heart deeply and be honest to yourself. iDOKYUNGSOO :>

Taggie.



Credit.

Template : Izzatie Syazwani
Basecode : Siti Nur Aisyah
Others :   

Older Post Newer Post